Dessa nålar....

Mamma åkte som sagt hem i fredags. Igår flyttade Monika in och Emma flyttade in i förmiddags...

Hade mer problem med nålarna idag, sköterskan började med att sticka i handryggen, men hamnade helt fel och efter en stund började jag svettas och allt blev suddigt i kanterna, ett tag trodde jag att jag skulle svimma:(
Sedan fick jag ligga ner och få droppet i armen istället, då fick hon i nålen bra iaf.

Var väldigt svag i knäna  när jag gick tillbaka till lägenheten, och när jag väl var där var jag illamående och var tvungen att ligga ner en stund..

Sedan dess har jag inte kunnat resa mig ens långsamt utan att det svartnar för ögonen.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej! Jag hade samma problem då jag fick IV...det var så pass att de valde att sluta ge mig det. Så det blev piller i stället.



Lycka till med ditt tillfrisknande!

2010-11-14 @ 09:21:18
URL: http://on-intuit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0