Ny medicin

Blev inget inlägg igår, sorry. Mamma och jag tittade på filmen A Cinderella Story på min dator:D
Vi fick TV igår, gratis! Special geschenk till oss! Inte mycket att titta på, allt är dubbat till tyska:) Hemskt!


Idag fick jag en ny medicin, Clarithromycin i tablettform, ska äta 500 mg på kvällen tillsammans med de 100mg minocyklin som jag ätit innan.
På måndag får jag Clarithromycin per IV på förmiddagen tillsammans med doxy som jag fått innan.
 Medicin nr2, Clarithromycin
Ingen IV på helgen, äter tabletter på både morgon och kväll då. Jobbigt då man inte kan äta kalk-rika mjölkprodukter i samband med tabletterna. Jag som alltid äter youghurt till frukost... :(


Vi träffade en svenska till på kliniken idag. Vi ska äta middag ihop hos oss imorgon, mamma ska laga mat, lite problematiskt då hon inte äter kött... Men hon skulle ta med eget, bönor eller nåt säkert:) BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0