Gran Canaria

Utsikt från balkongen, solnedgång

Gran canaria är jättehärligt, igår var jag på stranden och badade och solade i flera timmar och idag har jag besökt köpcentret och badat och solat vid polen.
Igår bjöd morfar på  mat (tja, teoretiskt sett, han skickade med pengar:)) och då åt jag grillad oxfile med pommes och varma grönsaker och till efetrrätt så åt jag vaniljglass med chokladsås och valnötter, behöver jag tillägga att det var gott? :P
Idag åt jag pizza till middag (capriciosa) och åt jordgubbar med glass och grädde till efterrätt, är fortfarande aldeles proppmätt.

Morfars lägenhet är kanonfin och jag känner mig verkligen lyckligt lottad som fått möjlighet att bo så här, helt gratis.

Utsikt från balkongen på Gran Canaria, soluppgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0