Mycket att göra.....

Har varit ganska mkt på G här hemma nu ett tag, dessutom har jag varit jättetrött ganska konstant så det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden.

Här är lite sammanfattning vad som har hänt under mitt blogguppehåll.

29 april: var uppe på skolan i Ingelstad och gjorde prov i datakunskap och naturkunskap (energi), godkänd på båda!

Valborg: Var och såg Twilight på bio (IGEN!), den var bra denna gången också:D

2 Maj: Jag och Humla var hos Ronja och hennes Asterix och red, vi var ute ca 1½ timme. Jag var ganska död några dagar efteråt:)

5 Maj: Madeshowen!!! Jacob var SKITduktig!
           Kelis (aust. kelpietik som normalt sett bor hos fodervärden Lonja Nimbs) fick 6 valpar!
Valparna!!


Alice fortsätter att växa, hon väger uppemot 800 gram nu! (tungviktare eller vad? :D)
Kelpievalparna har snart gått om henne:D, de är ca 1vecka och väger ca 700 gram, Alice är 3 månader......

Alice (3 månader) och 5 dagar gammal kelpievalp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0