Valpsjuk? Vem? Jag?

Nu är det bestämt och bokat, på onsdag åker jag och mammas hundbakant Sarri (som pratar finska btw) till Finland och hämtar lilla Alice. Papperna för import kom idag så det är också färdigt.

Beställde en sele (och en bajspåshållare) från doggie.se i måndags kväll som kom idag men tyvärr fick jag den i fel färg och måste byta:( Beställde en rosa camo-färgad men fick en grön camo-färgad, hoppas bara jag hinner byta så jag får den rätta selen innan vi hämtar valpen....

Har tittat lite (hmm, lite är kanske fel ord:D) på chihuahuavalpar på youtube, så jag är inte lite valpsjuk nu:) Längtar tills jag får åka åka och hämta min bebis!

Några gulliga youtube-klipp:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0