Namnsdag!

Grattis till mig och alla andra som har namnsdag idag!
Idag har jag namnsdag! Anna Carolina heter jag.
Grattis till mig och alla andra som heter Anna!


Humla har varit ute på en ordentlig ridtur idag :) Jenny i min klass red henne, tillsammans med Lina.
Jenny rider Humla på tisdagarna när jag har MatteB och de verkar trivas bra ihop.
Iallafall, idag ringde Jenny efter lite mer än en timme efter det de ridit ut och konstaterade att hon och Lina ridit vilse:) Jag hade ingen aning om var de var (de visste inte de heller:)) så jag sa åt dem att vända om.
De var ute från 15.40 till 18.20 :)  Humla verkade väldigt nöjd efteråt, de hade mest skrittat.

Min Twilight-obsession verkar inte avta:) , började på första igen i söndags, idag (tisdag) har jag bara några sidor kvar på andra boken.
Böckerna är fortfarande lika bra som första gången , men jag fattar inte varför de ska ta slut så fort???

Kommentarer
Postat av: Mamman

Håller med, hittar inget jag vill läsa nu, bara Twilight, Twilight, Twilight. Började på Phantom, meningsglöst...hittar inget i min bokhylla, får väl se om jag hittar "Biten" i din och fortsätta på temat!

2008-12-09 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0