Uppsatser färdiga & skilda världar

Har skickat iväg sista uppsatsen till skolan nu, bara att hoppas att alla blir godkända nu då....

Tittade lite på an annan "spännande" blogg idag; www.foki.blogg.se.
Hon och jag lever verkligen två helt olika liv... Jag vet ju vilket jag föredrar, okej, borrelian hade jag kunnat leva utan. Men inte hästarna och de andra djuren, lantluften, naturen osv. Skulle bli tokig av att bo i en lägenhet i stan utan andra intressen än att äta glass, fixa med håret och samla hello kitty-saker. Brrr...



Vänta.... Ska gå ut till mammas dator i kattpanget och se om jag hittar några roliga bilder.
Japp... Hittade lite gamla bilder. Visar lite mitt djurintresse genom åren...

Vet inte riktigt hur gammal jag är här, borde vara i Sagas ålder 6-8 år, med kanin så klart.
Jag som liten med kanin

Här med lånade shettisen Tessan, borde vara 9-11år eller så.
Med shettisen Tessan


Här med första egna hunden, Flisan. Jag är ca 11år gammal och Flisan är ca 1½ år gammal.
Med Flisan

Fick första egna ponnyn Nellie 2002, jag var 11år. Fotot taget 2003Nellie och jag 2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0