Provresultat från Tyskland

Har fått svar på borreliatestet vi skickade till Tyskland.. De visar att det är borrelia jag har..


Tolkning av de tyska resultaten av Inger på Borrelia och TBE-föreningen:  
"Hon har gränsvärde på Elisa (mycket vanligt vid borrelia som inte är helt ny) hon har p41 som är det första band som man får vid borrelia (alla får det) och p30 som är borreliaspecifikt. Hon har med största sannolikhet borrelia. Skriv till Klemann och be att få komma ner! Det är hennes enda chans att få behandling...tyvärr.
Hälsningar Inger Lippman"



Mamma och jag väntar nu bara på att få svar från doktorn om och när jag kan få behandling, och sedan bär det iväg till Tyskland....


Humla och jag på dressyrtävling 2007.  3½ mån innan jag drabbades av borrelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0