På dåligt humör..

Är på riktigt, riktigt dåligt humör idag, första dan i skolan är ju aldrig rolig men det här är det värsta jag varit med om.
Vill bara åka hem och lägga mig i min säng och aldrig stiga upp igen.
Precis rätta attityden när man bor på internat och måste umgås med folk hela dagarna, eller inte...
Ingen särskild anledning egentligen, mår inte mycket sämre än vanligt (bra mår jag ju nästan aldrig nuförtiden men man tycker jag skulle vant mig eller nåt).

Tittar på chihuahua typ hela tiden nu, har blivit lovad en egen till sommaren tror jag (är inte 100% säker :))
Hittade den här bilden i chihuahuacirkelns galleri, hoppas den gör nån glad iaf, det krävs lite mer än en gullig bild för att göra mig glad idag:(

Tokig chihuahua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0