Allmän update

Humla sommaren 2006, tränar inför kvalitetstävlan för 4 åriga hästar.

Har varit hemma nästan en vecka nu, mamma har varit i Tallinn torsdag-lördag så jag har tagit hand om hästar och katter, resten av tiden har jag suttit inne och blivit halvgalen av leda:)

Jag och Humla var ute och red med Ronja och hennes häst Asterix idag, en trevlig liten tur i skogen blev det.

Mamma och jag ska åka till Pforzheim, tyskland den 19:e februari med tåg har vi bestämt, och hon har bokat rum som vi ska bo där också.
Har lagt ut annons på blocket om medryttare till Humla medan jag är borta. ANNONSEN 
vet ni nån som skulle vara intresserad, be dem höra av sig till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0