Ikea och uteritt själv på Tolous

Red ut själv på Tolous för första gången idag, red nya vägen och allt gick jättebra. Vi skrittade och travade mest, men testade galopp uppför en backe, blev bara några galoppsprång och han fattade inte direkt vad jag menade men det kommer nog så småningom.

Vi har varit i kalmar idag också, vi var på Ikea och köpte en massa saker bl.a en datastol till mitt framtida kontor i nuvarande bokrummet på övervåningen. Vi var även på mediamarkt där jag köpte en ny extern hårdisk (röd!!), och så var vi på hööks, men där blev det bara en mössa till mig, nya säkerhetsstigbyglar till Saga och en grimma till Jacobs Nellie.

Som vanligt har jag inga nya bilder att lägga ut:) Blev en bild på Nellie för tre år sedan den här gången.
Nellie mars 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0