Ny video på Humla


Var och tränade för Johanna i söndags, gick ganska bra. Jag vill gärna ha henne till att gå i lite högre tempo än vad Johanna vill, sedan har inte jag riktigt styrkan att hålla kvar skänklarna och framförallt hälen på plats, syns väldigt tydligt på videon.
Det kändes inte som att hon gick så jättebra det här passet, men det ser jun hyffsat ut på videon så...

Har hittat en medryttare till Humla, 22-årig tjej från nybro med bil och körkort. Hon var här och provred idag, hon rider bra och hon och Humla verkar funka ihop.
Känns jätteskönt att jag fått tag på någn som kan rida de tre veckorna jag är i tyskland

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera meeeeeeeeeeeeeer!

2009-02-09 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0